Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~trzynastywilk | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany08.02.2009 @22:06:55 ostatnio na stronie19.07.2009 @14:32:21



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze379 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~takiNikt    01.06.2009 @20:08:46
nowe zdjęcie poproszę!
_______
'bo nie ma we mnie nic i nic nie jestem wart.'
~altarria    03.05.2009 @19:39:26
Dzięki. Tęsknię do czasów, gdy podczas przeprawy przez las mroził krew w żyłach wilczy skowyt. Niby ich nie pamiętam, a jednak są gdzieś w nas, prawda?
~Lauura    27.04.2009 @22:02:40
juz mnie Wilczku nie lubisz?
~evenement    26.04.2009 @11:09:27
dzieki
~Klimek93    26.04.2009 @09:49:44
Dzieki
zapraszam częściej
_______
jedynym ograniczeniem dla nas jestesmy my sami
~delphino    18.04.2009 @15:21:40
dziekuje:D
~malenstwo2002    18.04.2009 @13:44:49
wiem jak się je robi bo często robie nocną panorame miasta, ale nigdy nie wyszło mi takie idealne z samochodami
pozdrawiam
_______
...
~DreedMC    18.04.2009 @13:39:02
bardzo dziekuje mimo mi to slyszec. pozwolisz ze potem sie rozejrze bo obowiązki wzywaja
_______
Karmel, ciastko, czekoooooladaaa!!! :D
~tomek0290    18.04.2009 @11:10:35
hah no wiesz po dlugim nieodwiedzaniu Digart.pl znowu tu powrocielm
~tomek0290    18.04.2009 @11:08:51
no Tomku dzieki
~AgaBanach    15.04.2009 @14:09:07
Dzięki i jeśli można pozwolę sobie poobserwować...
_______
Napisz co uważasz. Uważaj co piszesz ... :D
~pandorasbox    14.04.2009 @22:34:17
Dziękuję za komentarze
dla osoby która jest TOTALNYM amatorem są bardzo podbudowujące
Pozdrawiam
~kasiek2    13.04.2009 @11:50:24
dziękuje.
~anka1414    12.04.2009 @18:25:21
dzięki za komentarz i ocenę =)=)
~EwelinQa    11.04.2009 @21:12:18
dzięki :D
_______
http://ewelinqa.deviantart.com <-- moja druga strona ze wzorkami na paznokciach ^^
~AinKa    11.04.2009 @18:27:45
jaaa dzięki jak miło dostać miły komentarz w Wielką Sobotę
~Lauura    27.02.2009 @23:25:46
niemozliwe ze go rozpoznajesz - wczesniej byl podobny, ale to byla kobita-wiking a teraz jest facet
~Lauura    27.02.2009 @11:00:47
to moja ściana w pokoju
~gruchaxdd    23.02.2009 @22:10:14
dziekuję..
moze nie podoba mi sie dlatego,
ze chciałam zrobić cos innego z tym.. a mi nie wyszło :P
~gruchaxdd    23.02.2009 @15:22:10
dziękuje bardzo za komentarze
dadaje do obserwowanych
~4lex    22.02.2009 @15:53:29
dziękuję ;*
_______
Lick me , I'm on fire.
~teenspirit    20.02.2009 @22:29:13
dzięki
_______
Człowiek z nowymi pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu
~widesmile    20.02.2009 @14:00:10
Ale ja to napisałam w sensie pozytywnym właśnie fajna taka nie banalność
_______
"To nie my przychodzimy na świat, lecz świat przychodzi do nas. Urodzić się znaczy tyle, co dostać cały świat w prezencie."

~Lauura    19.02.2009 @21:43:09
widzę że lubisz horrory więc może Ci przypadnie do gustu a co to tych tabletem... nie pomyślałam o tym. ale rzeczywiście racja... te z przodu ustawione celowo, podobne skojarzenia mi się nasunęły, ale o tych dalej nie myślałam. Fantazje/wyobraźnię masz rewelacyjną
Widzę, że moja Widesmile się już u Ciebie pojawiła śledzi mnie! :D
~widesmile    19.02.2009 @21:41:37
Dzięki wielkie za wszystkie oceny no i za opinie o zdjęciach Ja jestem w sumie początkująca więc jeszcze muszę potrenować, zeby robić naprawdę dobre fotki no ale narazie to tak dla przyjemności wszystko przede mną
_______
"To nie my przychodzimy na świat, lecz świat przychodzi do nas. Urodzić się znaczy tyle, co dostać cały świat w prezencie."

1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt